söndag 4 september 2011

ögonfröjd på tv:n

Jag tycker att Bond-filmer är rena dyngan men nu måste jag erkänna att jag halvkollar för att få studera Daniel Craig. Jag vet inte om han är så snygg egentligen, men något magnetiskt är det. Tv som inte kräver någon hjärna är perfekt för den här kvällen. Jag är behagligt trött efter en helgs träningsläger med mina störtsköna lagkamrater. Extra glädjande är att min gamla kropp höll för 9 timmars träning. Jag har varit allvarligt oroad för min axel som aldrig blir bra (och min nya golfhobby har fått den andra att börja skära ihop också), men med ordentlig och specialanpassad uppvärmning och lite linex hade jag ingen känning alls. Jag var definitivt en av dem som var fräschast i kroppen av alla när vi åkte hem. Det stönades och pustades en hel del efter sista passet. Baksidan är att det blev en helg utan sovmornar, men jag får väl överleva det. Nu ska jag försöka koncentrera mig på den pågående biljakten. Undrar om han kommer att hinna ifatt skurken?

Inga kommentarer: