lördag 1 maj 2010

I want it - NOW!

Det händer inte jätteofta, men ibland kan jag faktiskt få begär efter saker, prylar. Nu har det hänt. Jag har efter mycket spanande, övervägande, läsande av recensioner och bedömande av pris kommit fram till vilken ny mobiltelefon jag vill ha. Jag har hittat en som lever upp till nästa alla mina önskemål, och den är inte svindyr. Men den har inte släppts ännu. Jag vill köpa den - jag vill HA den - men det går inte.

Jag är helt fascinerad över hur frustrerad jag blir och hur mycket jag suktar efter den förbannade telefonen. Jag har gått in på Pricerunner varenda dag för att kolla om den inte släppts ännu, och blivit lite sur varje gång över beskedet "inte i lager". Vad som är ännu mer intressant är att jag nu faktiskt har beställt den - när jag kollade igår stod det att den släpps på måndag och då tyckte jag att jag kunde lägga en order - och då känner jag mig plötsligt lugnare. Nu har jag den nästan, eller i alla fall snart, och då stillades frustrationen med en gång.

Det är ju bara en pryl! Att jag blir så påverkad av en pryl. Nåja.

Nu är det bara att hoppas att den lever upp till förväntningarna också. Rapport följer.

Inga kommentarer: